Korduma kippuvad küsimused

Helistage või kirjutage kui enda küsimusele altpoolt vastust ei leia.

KIRJUTAGE MEILE

KONTAKT

KASSISILMA TN 4, TARTU

tartu@funrent.ee

Kas renditavate toodete transport sisaldub hinnas?

Ei, toodete rendihinnale lisandub transport vastavalt sihtkohale

Kas paigaldate telke ka väljaspool Tallinna?

Jah, paigaldame telke ja muud inventari üle Eesti, ka Lätis ja Soomes.

Kas rendi toodetele on võimalik ka ise järgi tulla?

Jah, meie ladu asub Kassisilma tn 4, Tartu, Räni Alevik. Oleme avatud E-R 09.00-17.00.
Tulles ise järgi inventarile säästate transpordi ja paigalduse kulu.

Kui kaua enne üritust peaksin tooted broneerima?

Mida varem, seda kindlam on, et vastavad tooted vastavaks kuupäevaks olemas on. Samuti oleneb toodete spetsiifikast. Osa tooteid on tuhandeid (nt mööbel), osa ainult mõni.  Samuti oleneb väga palju kuupäevadest, nt suvekuudel on tellimusi väga palju, samuti detsembris, jõuluürituste ajal.

Kuidas tellida?

Tellimiseks on palju viise:

  1. saadate päringu läbi kodulehe
  2. kirjutate otse müügiesindajale või projektijuhile, kelle kontaktid leiate kodulehelt
  3. tulete kohapeale kontorisse – arutame kõik detailid läbi ja paneme tellimuse kirja

Kas tooteid saab ka tagastada nädalavahetusel (L ja P)?

Erandkorras on kõik võimalik.

Kui soovin rentida nädalavahetusel, siis kas pean maksma topelt summa?

Toodete rendihind tuleb kasutuspäevade järgi. Kui kasutate toodet nt. ainult    pühapäeval siis kätte saab selle reedel ja tagastust ootame esmaspäeval.Lisatasu selle eest ei rakendu.

Kas rentida saab ka üksikuid tooteid - ühte lauda ja ühte tooli?

Jah, muidugi, ka väikerent on meie jaoks väga oluline.

Mis juhtub, kui planeeritud üritus jääb ära?

Broneeringu tegemisel väljastame ettemaksu arve 30% koguarvest.Teavitades tühistamisest 14p ette, tagastame ettemaksu, hilisemal tühistamisel kahjuks ettemaks tagastamisele üldjuhul ei kuulu.

Kas tellimust saab kinnitada ka telefoni teel?

Eelistame, et tellimus esitatakse kirjalikult (meilis või siis kohapeal vormistatud) – nii väldime võimalust vigade tekkeks.

Kuidas toimub tasumine?

Maksta on võimalik arve alusel ülekandega, kohapeal kaardiga või sularahas.